Компанія забезпечує можливість повернення і заміни товарів належної якості відповідно до Закону “Про захист прав споживачів“.
Повернення та заміна товарів можливі протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Компанія забезпечує можливість повернення і заміни товарів належної якості відповідно до Закону “Про захист прав споживачів“.
Повернення та заміна товарів можливі протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний товар або інший товар з відшкодуванням різниці в ціні, або повернути гроші.
Обмін товару здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки. Будь ласка, переконайтеся, що товар не був у використанні, збережено його упаковку, товарний вигляд, споживчі властивості, маркування, фабричні ярлики та документи, а також є товарний чек або касовий чек чи інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару.
Будь ласка, перевіряйте комплектацію та відсутність дефектів у товарі при його отриманні. Забираючи товар з відділення служби доставки, ви автоматично погоджуєтесь з його якістю та комплектацією.
У разі повернення товару належної якості, витрати на доставку товару та відправлення назад продавцю оплачуються покупцем.
Під товаром неналежної якості розуміють товар, що є несправним, має виробничі дефекти або неукомплектований.
Якщо у вас виникли підозри, що наш товар не працює належним чином, є несправним чи має заводські дефекти, будь ласка, виконайте наступні дії:
Після отримання листа наш сервіс-менеджер зв’яжеться з вами для уточнення деталей та допомоги у вирішенні цієї проблеми.
Витрати, пов’язані з доставкою чи пересиланням товарів неналежної якості, бере на себе продавець.
Після отримання нами товару та його повної відповідності вимогам, описаним вище, вам буде повернено гроші.
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” повернення грошей здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання поверненого товару.
Повернення коштів здійснюється тим самим способом і тій самій особі, яка сплачувала замовлення.
Звертаємо вашу увагу на те, що у разі оплати товару банківською карткою термін повернення грошей залежить від політики банку-емітента картки.
Відповідно до закону “Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Компанія забезпечує можливість повернення і заміни товарів належної якості відповідно до Закону “Про захист прав споживачів“.
Повернення та заміна товарів можливі протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Компанія забезпечує можливість повернення і заміни товарів належної якості відповідно до Закону “Про захист прав споживачів“.
Повернення та заміна товарів можливі протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний товар або інший товар з відшкодуванням різниці в ціні, або повернути гроші.
Обмін товару здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки. Будь ласка, переконайтеся, що товар не був у використанні, збережено його упаковку, товарний вигляд, споживчі властивості, маркування, фабричні ярлики та документи, а також є товарний чек або касовий чек чи інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару.
Будь ласка, перевіряйте комплектацію та відсутність дефектів у товарі при його отриманні. Забираючи товар з відділення служби доставки, ви автоматично погоджуєтесь з його якістю та комплектацією.
У разі повернення товару належної якості, витрати на доставку товару та відправлення назад продавцю оплачуються покупцем.
Під товаром неналежної якості розуміють товар, що є несправним, має виробничі дефекти або неукомплектований.
Якщо у вас виникли підозри, що наш товар не працює належним чином, є несправним чи має заводські дефекти, будь ласка, виконайте наступні дії:
Після отримання листа наш сервіс-менеджер зв’яжеться з вами для уточнення деталей та допомоги у вирішенні цієї проблеми.
Витрати, пов’язані з доставкою чи пересиланням товарів неналежної якості, бере на себе продавець.
Після отримання нами товару та його повної відповідності вимогам, описаним вище, вам буде повернено гроші.
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” повернення грошей здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання поверненого товару.
Повернення коштів здійснюється тим самим способом і тій самій особі, яка сплачувала замовлення.
Звертаємо вашу увагу на те, що у разі оплати товару банківською карткою термін повернення грошей залежить від політики банку-емітента картки.
Відповідно до закону “Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.